שבוע טבע ואמונות 20-23.3 מסלול ערבה/סיני

 מידי יום תלמידי היסודי מגיעים למופ ערבה לפעילויות מגוונות בהדרכת מיטב המדרכיכים של חממת ערבה.
 
בשבוע טבע ואמנות – מבקרים תלמידי כיתות ב'-ו' במרכז המו"פ וערבה מייקרס.
במסגרת הפעילות נהנים התלמידים מפעילות ציור הקיר של שלומי ישראל ההופך לתלת מימדי צבעוני ונפלא. חלקת אמץ שיטה הופכת לפינה קסומה עם עידו הרפז, הגינה בואדי של גינת בר במדבר מספקת את התפאורה האולטימטיבית ליצירה עם עדיאל קדוש ואמנות מן הטבע.
עינת מררי רוקחת קרמים ו נועה בר-נס ורוני רייס מכינות עם התלמידים מנדלות בחותך לייזר וציורים מופלאים של הילדים מצבעי מים המופקים מצמחים שונים. 

שכבת ג'

שבוע טבע ואמנות היום הראשון. תלמידי שכבה ג' מ יסודי שיטים ביקרו במופ ולקחו חלק במגוון סדנאות והפעלות מיוחדות. הכנת יצירה מהטבע, קרמים מצמחי מדבר, מדענים צעירים, חיתוך מנדלות בלייזר, בישול מולקולרי ועוד…

שכבת א' ו-ה'

שבוע טבע ואמנות היום השני תלמידים משכבה א' ושכבה ה' בית ספר יסודי שיטים ביקרו במופ לפעילות מרהיבה: ציורי קיר מופלאים של שלומי ישראל. מיחדוש ועץ עם קובי שוקילי עברי, בנייה בבוץ עם עידו הרפז, רוקחות עם עינת מררי, יצירה עם עדיאל קדוש, יזמות עם נועה בר-נס ורוני רייס ומדענים צעירים עם רחלי ברדו ..

שכבות ב' ו-ד'

שבוע טבע ואמנות היום השלישי היום מבקרים במופ תלמידי כיתות ב' וד'. ציור הקיר של שלומי ישראל הופך לתלת מימדי צבעוני ונפלא. חלקת אמץ שיטה הופכת לפינה קסומה עם עידו הרפז , הגינה בואדי של גינת בר במדבר מספקת את התפאורה האולטימטיבית ליצירה עם עדיאל קדוש ואמנות מן הטבע. עינת מררי רוקחת קרמים ו נועה בר-נס ורוני רייס מכינות עם התלמידים מנדלות בחותך לייזר.

הגדרות כלליות כניסה למערכת